من کته فرنی بیسکویت مادر میدم خیلی با اشتها میخوره
من 5ماه ویک هفته شروع کردم
۶ ماه و ۴ روزه بود
من تا الان فقط فرنی دادم سوپ از هفته دیگه که میره تو هفت شروع میکنم
به نظرم اگه وزنش خوبه بزار ماه بعدی بهش بده
من دیروز بهش دادم خوشش اومد خندید :)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.