۵ پاسخ

هلو انبه

اگه تمت ابی سفیده اینجوری خیلیم خوشمزه بود
بالا ژله بلوبری
پایین ژله آلوئه ورا با بستنی قاطی کردم
اگه خواستی ابیشم رنگ سرمه ای بگیره چند قطره خوراکی رنگیا سرمه ای بگیر بریز توش تیره تر شه

تصویر

من یه لایه رو ژله الوئه ورا با بستنی میریزم
لایه بعدیم انگور یا توت فرنگی و....
اینجوری قشنگ تر میشه

من یدونه آلوئه ورامیگیرم بابستنی وانیلی یا شکلاتصبحونه قاطی میکنم
هم رنگش قشنگ میشه هم طعمش
با انار خوبه
بستگی به ذائقتون داره

توت فرنگی و طالبی

سوال های مرتبط

مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی