مادر و داداش و زنداداش درحال چیدن سیر محلی👇🏻😁🌿🌿😂😂

تصویر
۸ پاسخ

من مردممممم واسه این طبیعت وااااسه این خانواااااده
تنشون همیشه سالم بااااشه🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

قطعا شما از برگزیدگان خدا هستی که همچین جایی رو دارین اکسیژن خالص

چ خوب خسته نباس
چ هوایی خوشبحالتون 😢😢اینقدر دلم میخاد برج چهار بیام اون قسمتا ولی دیه خرج زیاده کی میتونه بره مسافرت ما ک اینجا گرما مردیم سوخیتم

چقد قشنگه. کجاست. سیر رو همه جا میشه کاشت. یانه

به به عجب طبیعتی
خداقوت و پر برکت😍

اوخ طبیعت و

چرا شما بنده های برگزیده خدایین؟؟نوش جونتون

خوش بگذره‌ بهتون‌. چقد دلم‌ الان‌ شمال و خواست😍🙂

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا ۴ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی