بر فرض یکسان بودن تمام شرایط بازم انتخابم سزارین هست
به هزار و یک دلیل
ولی این انتخاب منه نه به کسی توصیه میکنم نه منع میکنم
اتفاقا امروز سونو رشد بودم بچم کاملا چرخیده و دکترم گفت ک طبیعی میتونی ولی نمیخوام میرم سزارین اختیاری
من میگم طبیعی
خودمم قصدم طبیعیه
اگه شرایط بدنی ات خوبه ، طبیعی خیلی بهتره
آیییی داری راه منو میری ک
من انقد نتونستم تصمیم بگیرم بچم داره دنیا میاد هنوز بلاتکلیفم
مثل چی از درد طبیعی میترسم ولی یچیزو بگم اگه ب تعداد بچه سه چهارتا فکر نمیکردم قطعا قطعا سزارین میرفتم
الانم موندم میگم شاید بعدا بازم دلم بچه خواست اگ خدایی نکرده ب خاطر چسبندگیو اینا نتونم چی؟
ولی اگرم طبیعیو ب هر دلیلی انتخاب کردی میتونی دلتو ب امپول اپیدورال خوش کنی
من اگ اپیدورال نبود بهش حتی فکرم نمیکردم
طبیعی بهتره خب چون خدا این توانایی رو تو بدنمون قرار داده💪🏻 مگه اینکه مجبور به سزارین بشیم.. من زایمان اولم طبیعی بود وسط درد کشیدن میگفتم اشتباه کردم به درد کشیدنش نمیارزید ولی بعدش که دیدم مادرای سزارینی چندین لایه شکمشون برش میخوره و بخیه میشه گفتم باز طبیعی به سختیش میارزه
نهایتا ۶-۵ تا بخیه برای پارگی پرینه بخوره که اونم اگه ورزش کنید و ماساژ پرینه انجام بدید احتمالش کمه بخیه بخوره
منم شرایط شما داشتم ،تصمیم طبیعی گرفتم تا دردم شروعشد دیدم تحمل ندارم دهانه رحم۳سانت باز شده بود و من تو خیابونا دنبال دکتر ک سز کنم و کسی قبول نمیکرد.خلاصه درد طبیعی کشیدم و زایدم.بین28نفر من تنها کسی بودم ک طبیعی زاید باقی همگی سز شدن و من تنها کسی بودم راحت راه میرفتم
من زایمان اولم طبیعی بود با کمک آمپول فشار، دردهام چند ساعت آخر دیگه خیلی وحشتناک بود و رو سر هم سوار میشد ، فرصت نداشتم نفس تازه کنم، اما بازم برای این یکی انتخابی طبیعی هست، خیلی سریع سرپا شدم، کلا سه تا بخیه خوردم که خیلی زود خوب شد و با وجود اینکه اصلا شیر ندادم شکمم خیلی زود جمع شد، طبیعی خیلی سخته کسی نمیگه راحته ولی به نظر من آدم نباید الکی برای خودش جراحی سنگین بخواد، سزارین درصورتی که طبیعی نشه خیلی هم عالیه
من تازه عزیز از دست دادم داره میشه دوماه کم کم از اون موقع به خاطر فشار عصبی ک بهم وارد شد میگرنم شدت گرفت دست چپم و قلبم درد میکنه دستم گاهی بیحس میشه هرچی دستم باشه میافته بدنم کشش نداره که استرس طبیعی هم داشته باشه سزارین انتخابم هست هرچند بگن سخته و فلان
عزیزم خب خیلی طبیعی درد داره من زایمان اولم طبیعی بود آستانه درد م بالاس ولی واقعا حتی بعدشم اذیت بودم چون بخیه خوردم این دفعه میخوای اختیاری سزارین بشم امیدوارم تجربه بهتری باشه برام
دکتر منم همین رو گفت ولی بچه تا ۳۵ هفته بریچ بود. اصلا پایین نبود بستری شدم شیاف گذاشتن اصلا باز نشدم دیگه سزارین اورژانسی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.