۱۱ پاسخ

کمم نخریدی عزیزم

لباس خونگی های شاهانو همیشه مادر بزرگش میخره تا حالا اصلا نخریدم فقط بیرونی

میخواستم بگم اون زرده شلوارک هم داره . که دیدم یه ماه پیشم عکسشو گزاشته بودی . مدل شلوارکش قشنگه مچی داره.

اگه همه اینا رو خریدی خوب گرفتی والا

مبارک باشه ❤️
کجا میری خرید عزیزم؟

خوب خریدی که 😅
قبول دارم گرونیه
ولی یه دست لباس الان نزدیک به دو تومنه 🤦🏻‍♀️

بازم خوب خریدی عزیزم

تازه خیلی خوب گرفتین ‌من یه پیراهن برای دخترم گرفتم ۴ تومن.
چند دست لباس بیرون واسش گرفتم همش شد ۱۶ تومن🤦🏻‍♀️

میشه یه عکس واضح از اون لباس زردش بدی

خوب خریدی که
والا یه سوپر مارکت میریم ۱ ت میدیم هیچی ام تو کیسه نیست
یه پفک شده ۱۸۰

مبارکش باشه عزیزم آره بخدا خیلی گرونی شده هیچی نمیشه خرید

سوال های مرتبط

مامان پارساو آیلین مامان پارساو آیلین ۲ سالگی