بچه خواهر من ۲۸۰۰ بود وزنش.سایز صفر فقط دوهفته اندازش شد
باباسایزاروخراب کردن من شماره ۱وشماره۲خریدم هردوشون یک اندازن.صفربنظرم زیادکاربردی نیست فقط واسه چندروزااول تازه بعضی بچه ۰اصلاخوب نیست وخیلی کوچیکه حتی ۱هم اول سایز۲و۳بگیریکی دوتاهم ۱بگیرباچنتاشلوارلباس بیمارستان بزارواسه آخرین سونوگرافیت ان شاالله طبق وزنش بخر.گرونم شدن مثل قبل نیستن که بگی اندازه نشدهم نشدبازمیرم یکی دیگه میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.