۲ پاسخ

الکی نرو قبول نمیکنن عزیزم
من سر بچه اولم سه تا نامه داشتم اونم واقعا مشکل داشتم بیمارستان قبول نکرد آخر زیر میزی دادم

سزارین اورژانسی چیز خوبی نیست که دنبالش باشی، اگر مسمومیت بارداری بگیری، اگر بچه رشد کافی نداشته باشه، اگر مشکلات خاصی تو جنین تشخیص داده بشه، اگر ضربان قلب جنین افت کنه، و هزارتا مشکل دیگه هست که منجر به سزارین اورژانسی میشه، اگر میخوای سزارین بشی نامه از متخصص ارتوپد یا چشم یا روانپزشک بگیر

سوال های مرتبط

مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی
مامان بنیامین و دخملی مامان بنیامین و دخملی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی