ببین گلم هر وقت رفتی سرویس اول با کهنه خشک کن بعد سشوار بگیر زیادم آب نزن بهشون
هیچی خواهر همش جر خوردم باز شد
یچیزی لازم داشتم کابینت بالا بود چهار پایه گذاشتم رفتم بالا همش باز شد 😥
سرم شست وشو خیلی عالیه بعد از هر بار دسشویی رفتن با سشوار خودتو خشک کن
زود ب زود نوار عوض کردم بعد دسشویی سشوار گرفتم با فاصله دارو هم خوردم خوب شد
حتما از توالت. فرنگی استفاده کن،اکر ییوستی شربت بخور زور نزنی تو دستشویی ،،برا زود جوش بخوره بهتره بعد از دستشویی خشک کنی ،،،با دست تمیز،و دستمال کاغذی،با سشوار دور کند و باد ملایم روزی یک بار بگیر رو بخیهات،،،اکر پماد یا دارو داده دکتر سر وقت مصرف کن،،،،آناناس و خرما برا جوش خوردن خیلی خوبه،،،چیز سنگین اصلا بلند نکن زیاد خم و راست نشو
نگران نباش تا ۱۰ روز خوب خوب میشی دقیقا اینطوری رعایت کن من خودمم همین کارو کردم
پماد اکبر 1 اکبر 2از عطاری معتبر بخر قاطی کن بزن خواهرام استفاده کردن چون زایمان طبیعی بود گفتن عالیه
گفت زود به زود نوارتو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.