۳ پاسخ

مال من جذبی بودن اوایل مینرسیم یبار بعدها نگاه کردم اصن چیزی معلوم نبود فقط یه خط مونده

من بعد اولین زایمانم رفتم آینه زدم ببینم دیدم اونجام ازین رو ب اون رو شده تا دوهفته حالم بد بود بابت ظاهر اونجا

سلام عزیزم والا منم دوتا طبیعی اوردم اصلا ندیدمشون

سوال های مرتبط