بله عزیزم باید هر روز با سرم شستشو بشوری وسشوار بکشی اگه انجام ندی بخیه ها خشک میشن ودردناک .
تا روزی که بخیه ها بیفتن باید انجام بدی
نه من ک توی دوتاش مراقبتی نکروم بخیه هامم کشیدنی نبود
چه مراقبتی میخواست مگه؟ 😅 یادم رفته.
من یادمه خیلی دیر بخیهم افتاد. آخرشم خود دکتر رفتم برام کشید. ۲۶ روز بعد...
من دیگه خسته شدم انجام نمیدهم فقط یه روز در میون تو است آبگرم میشینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.