۲ پاسخ

پروژسترون یه هورمونیه ک جفت در حال ازاد کردنشه برای سلامت بارداری،
اگه شیاف قرص امپول هر کدومو استفاده میکنی نگران نباش
اون میزان ک بدن نیاز داره جذب میکنه
باقیش دفع میشه
ضرر هم نداره🤍

من خیلی تحقیق کردم آمدول پروژسترون بده گون بعده ها توی دوره ی بلوغشون در اندازه و رشد آلتشون تأثیر داره ، ولی شیاف و قرص اصلا ضرر نداره چون آروم آروم وارد بدن میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری