من 12آزادسازی ام کمردرد دارم
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@ftm_psy
آبجیا منم ۱۰ آزادسازیام اما امیدی ندارم فک کنم این دفعه هم پریود میشم انشالله که شما باردار باشی❤️
دقیقا منم روز دهم ازادسازیمه،درد پریودی واسه من میاد و میره،مثلا الان مث یه پر کاه سبک زیر دلم نه درد داره نه گرفتگی ،علائم دیگه ای هم داره تهوع،تلخی دهن،و...
عزيزم شما ازاد سازي زدي چن ساعت بعد اقدام كردي؟ترشح هم ديدي؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.