اول یکی دولیوان اب و شکر (اگ زعفران داشتی یا هل داشتی و یا گلاب اضافه کن) بذار بجوشه بکم جوشید خاموش کن . ارد داخل ماهیتابه بریز مدام هم بزن تا تغییر رنگ بده بعد یکم روغن بریز هم بزن همه ارد روغن بگیره.
بعد شهد که گذاشتی بجوشه رو اروم اروم اضافه کن به ارد هم بزن .
اینجا دیگه خودت متوجه میشی می خاموش کنی خودشو گرفت خاموش کن در حد پنج دقیقه هم نمیشه
حلوا اماراتي منظورته؟ ك با قهوه عربي ميخورن؟
بايد آردشو بيشتر تفت بدي بعد شيرشو (آب-زعفرون و شكر) رو بريزي داخلش
حلوا با ارد گندم تیره میشه
همون اول قبل اینکه روغن بریزی هرچی بیشترتفت بدی تیره تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.