خانما شما بد زایمان چه نوع غذاهای میخورید

۵ پاسخ

به نام خدا هیچی😂😂
روزی ی نصفه وعدم بزور میخورم

همه چی میخوریم یه کاچیم داریم برای افزایش شیر خوبه روزی دوبارم اونا میخوریم با کنجد و بادوم گردو درست میشه خیلی خوبه روغن حیوانی یه قاشق چایی خوری داخل چایی نبات اب میکنیم میخوریم ب غیر خوشمزگی خیلی خوبه رحمتو گرم میکنه

صبحونه یه روز کاچی یه روز تخم مرغ و روغن زرد به روز عسل
غذاها هم
کباب دیگی
ماهی
مرغ
گوشت تو شیشه
سوپ
غیر اینا چیزی نمیخوریم

ما آبگوشت مرغ خونگی میخوریم...صبحا هم تخم مرغ محلی،تخم مرغ محلی رو با شیر هم قاطی میکنن!! منکه تا حالا نخوردم....
کاچی...(اسم دیگش شهر ما تاسُوی هستش)

هرچیزی ک بگی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی