۸ پاسخ

سوال منم هست لایک کن منم ببینم 🥲🥺

من 401 با خواهر شوهرم پیش جلائیان عمل کردیم جفتمون بینیمون استخونی بود جفتمونم راضی هستیم الان

من سال ۹۷ پیش امیرحسین سروری عمل کردم
بینیم گوشتی بود و انحراف داشت
انحرافش که برگشت
معمولا بینی های گوشتی مثل استخوانی و غضروفی خوب نمیشن چون درصد زیادی برگشت داره

منم سال ۱۴۰۱ عمل کردم پیش هما سبزاری راضی بودم هزینه اش شد ۱۱ تومن بینی هم استخونی بود هم گوشتی تقریبا انکار گوشتی که وسطش قوز استخونی داشت

دکتر الهام ایمانی
راضی بودم خداروشکر

امیرحسین محمدی مفرد 👍۸ساله جراحی کردم عالیه ۳تا خواهرامم پیش اون عمل کردن یکیشون ۴ساله دوتاشونم۳ساله عمل کردن راضیین

دکتر علی اکبر صادقی عمل کردم ۶ ماهه ...عالی بود
تنفسم عالی
مدل بینی هم براساس چهره درمیارن

من مشهدی نیستم نزدیکای مشهد ☺️
دکتر کیانوش ناهید عالی بود 👌
ببخشید عکس قبل و بعد نمیتونم بزارم

سوال های مرتبط