۲ پاسخ

نزدیک ۱۱ سال پیش پیش دکتر رزم آرا خیلی راضیم البته با اینکه اون زمان عروسکی و قوووووس زیاد مد بود واسم نچرال عمل کردن که همیشه قشنگ باشه

من مشهد نیستم ولی در کل اگ قصد عمل بیتی داری بگم بهت ک اصلا درد نداره

سوال های مرتبط