عصرونه برا بچه هاتون چی میدین؟

۵ پاسخ

میوه یا بیسکویت
دختر من نون خالی هم خیلی دوست داره میخوره گاهی🤣

اوتمیل شیر،یه قاشق آرد برنج ،جو دو سر پرک.واسه روشم شیره،پودر نارگیل پودر بادام کره بادوم زمینی میریزم

میوه یا بیسکویتی چیزی

شیر 😅چون هیچی نمیخورع

معمولا ميوه ميدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی