اومدم سونوی آخرم دعا کنین همه چی نرمال باشه

۱۰ پاسخ

انشالله به سلامتی نگران نباش عزیزم

همه چی نرمال بود ولی بند ناف دور گردن جنین پیچیده گفت احتمالا زودتر بردارم بچه رو

چیشد گلم خوب بود انشالله

خیلی ناراحتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مامان آیهان جان شما هم به پهلو میخوابین این استخونای لگنتون درد میگیه اصلا نه میشه درست رو دست راست خوابید نه چپ شاق پاهام که شبا خیلی درد میاد

ب سلامتی عزیزم

انشالله

انشالله همه چی خوبه عزیزم به سلامتی به دنیا بیاد

بسلامتی عزیزم ❤️

الهی صحیح و سلامت باشید و بسلامتی نی نی قشنگتون بغل بگیرید 🌹🌸

سوال های مرتبط

مامان صدرا و تودلی🩷 مامان صدرا و تودلی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری