عزیزم به سلامتی زایمان کنی
نگران نباش
منم یکی از قل ها دنیا اومد دکتر گفت دو دور بند ناف دور گردنشه
خداروشکر عزیزم انشالله به سلامتی،بغلش کنی
سلام بسلامتی توبغلت بگیرش هیچی نمیشه ان شالله دخترمنم ازهشت ماه دورردنش بود
مایع امونیوتیک زده 2 کم نیست؟دکتر دیده؟
بسلامتی عزیزم فقط مواظب حرکت جنین باش بخاطر بند ناف کم شد ان اس تی بگیر ولی میگن یه دور مشکلی نیست
بند ناف چرا خطرناکه خب
عه باید زودتر پس سزارین کنی اره
انشالله بسلامتی بغلش کنی
خداروشکر عزیزم ان شاالله بسلامتی وشادی بغلش بگیرین مواظب خودت باش 🌹♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.