صدرصد برگردم عقب همین اسمو مبزارم🥰
وقتی یه مادر و پدر اسم بچه رو زیبا صدا بزنن برای بچه فرقی نمیکنه چی گذاشته باشن تازه به پدر و مادرم افتخار میکنن همچین اسمی گذاشتن روش چرا چون مادر و پدر خوب صداش زدن و بچه باهاش حس خوب گرفته حالا هراسمی باشه گلم💞😊
آره اسم پسرمو گذاشتم آقا محمد مهدی خیلیم حساسیتمو نشون میدم که همه درست و قشنگ اسم رو تلفظ کنن
بله صددرصد راضی هستم و عاشق اسمشم❤️ هرکی هم اسمشو میفهمه کیف میکنه میگن واقعا اسم عالی گذاشتین
من که خیلی راضیم اسم پسرم ابوالفضل هست همیشه دعاکردنی هم میگم ابوالفضل نگه دارت باشه
آره قطعا. این پدر و مادر هستن که به اسم بچه تو فامیل عزت میدن. شما که با افتخار اسمشو صدا بزنید، خودشم عاشق اسمش میشه
آره چرا که نه
محمدحسین بهترین اسم دنیاست
خدا حفظش کنه عزیزم
محمد که هیچ وقت از مد نمیوفته اسم نصف پسرا محمده😂
بله..
خودت راضی نیستی؟
برای چی مگه خودت ناراضیی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.