مامانایی که تیرویید گرفتید تو بارداری ، بعدشم باهاتون موند؟

۴ پاسخ

مال خواهر من بعد زایمان خوب شد مثل دیابت میمونه برا بعضیا میمونه برا بعضیا نه

من بارداری قبلیم فهمیدم تیروئید دارم و بعدشم موند
اما دکترم گفت احتمال ۹۰ درصد قبلنم تیروئید داشتم فقط اطلاع نداشتم

برای بعضیا میمونه برای بعضیا نه
مثل دیابت بارداری
من خواهرم دیابت گرفت سر بچه اولش
دومی که باردار شد زایمان کرد قندشم رفت
ولی تا قبلش همچنان قرص میخورد و مراعات میکرد

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط