۳ پاسخ

پیاز کوچیک بزار روی شعله گاز، کباب که شد، بزار یکم خنک شه، یه برش به وسطش بنداز، ببند روی انگشته، با پلاستیک فریزر یا سلفون ببندش، جورابم بپوش
خیلی راحت صبح پاشی عفونتش خارج میشه و تمام
بدون دارو
اگر خیلی شدید بود، دوسه باری انجام بده دردشم اروم میشه

با شیره انگور و آرد خمیر درست کن بزار روش ببند

کپسول چرک خشک کن باز کن با پماد آ د ترکیب کن بزار رو انگشتت بعد ببند جوراب بپوش بزار یه شب بمونه

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری