پسر من اصلأ غذا دوست نداره فقط عاشق ساندویچه

تصویر
۷ پاسخ

پسرمنم عاشق پیتزاس🤣🤣🤣

بچه های منم دوست دارن من خودم همبرگر یا مخلفاتش رو درست میکنم گوجه و سبزیجات هم که خب خیلیم مفیده و خوبه فقط خیارشور نمیزارم یعنی هیچکدوم خیارشور دوست ندارن سس هم خودم درست میکنم گاهی سس بیرونی میزنم براشون بنظرم بعضی وقتها بعنوان تنوع خوبه

نوش جوونش

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ولی فکر نمی‌کنم ساندویچ واسش مفید باشه

وای نده یاخودت خونگی با کتلت درس کن

مگه میتونه بخوره

سوال های مرتبط

مامان ویهان🧸🤎🍂 مامان ویهان🧸🤎🍂 ۱ سالگی