وای من از دیشب تا حالا یه جعبه خوردم 😬
نوش جونت
دردش چجوریچجوری کنترلش کردی؟
چیزای باد دار نخور
و قبل شیر دادن چیز گرم نخور مثلا چایی اینا بمون ۲۰ دقه بعد چایی
آره بخور
من هوس لازانیا کردم میتونم بخورم
من هوس لازانیاکردم میتونم بخچرم ؟
بخور فقط از روش چای یا اب نخوری ترش میکنی بچه دلدرد میشه
دیگ آزادی
فقط چیزای نفاخ نخور
حبوبات هم نفخ شو بگیر قبلش
ن نخوری خوب نی برات
🤣🤣🤣
هرچی میخوای بخور دیگه😂
آره بخور، من خیلییی شیرینی خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.