شیرینی خامه ای خوبه بخوریم سزارین شدم

۱۳ پاسخ

وای من از دیشب تا حالا یه جعبه خوردم 😬

نوش جونت

دردش چجوریچجوری کنترلش کردی؟

چیزای باد دار نخور
و قبل شیر دادن چیز گرم نخور مثلا چایی اینا بمون ۲۰ دقه بعد چایی

آره بخور

من هوس لازانیا کردم میتونم بخورم

من هوس لازانیاکردم میتونم بخچرم ؟

بخور فقط از روش چای یا اب نخوری ترش میکنی بچه دل‌درد میشه

دیگ آزادی
فقط چیزای نفاخ نخور
حبوبات هم نفخ شو بگیر قبلش

ن نخوری خوب نی برات

🤣🤣🤣

هرچی میخوای بخور دیگه😂

آره بخور، من خیلییی شیرینی خوردم

سوال های مرتبط