۱۱ پاسخ

ماشالله عزیزم😍

عزیزمم😍

خدا حفظش کنه 😍😍🙏🙏

من دیشب عروسی بودم
چهارشنبه و جمعه هم هستم
ولی جرعت نمیکنم هامینوببرم بس ک بداخلاقه
میزارمش پیش مادرشوهرپدرشوهرم

ای خوداااااااا قشنگم امیدوارم خوش بگذره

وااای عرووووسک

با تجهیزات کامل رفته

عزیزم بچت کی غلت زد

ماشاالله 🧿
چه خانم خوشگلی😍😍❤️

ای جونم موهاشوووو😍😍خدا حفظش کنه
دختر منم ۵ روز دیگه میشه ۷ ماهه ولی موهاش کوتاهه

ای جونم 😍😍

سوال های مرتبط

مامان پرنسس نیلا مامان پرنسس نیلا ۱۲ ماهگی