۲ پاسخ

منم وقتی خیلی پیاده روی میکنم یا سرپا میمونم همچین دردی میاد سراغم رفتم متخصص گفت درد پریودی نشونه از باز شدن یک سانتی دهانه رحمه فقط گفت سعی کنم استراحت بیشتری داشته باشم خیلی پیاده روی نکنم شبا هم موقع خواب شیاف بزنم

سلام نه اصلا منم دقیقا اینجوری ام.

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🧸🍼 مامان نی نی 🧸🍼 هفته چهلم بارداری