خانوما سنو منو نگاه میکنید.

تصویر
۵ پاسخ

فک نکنم خدایی نکرده اگه چیزی بود همه چی تو20هفته معلوم میشد

ن خوبه فقد ۴هفته دیگ باید بری باز سونو

خانوماوزن نینی تون 36هفته چقدربوده

خوبه همه چی عالیه

خوبه همچی ۴هفته دگم باز بایدبری سونو

سوال های مرتبط

مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری