۵ پاسخ

فقط مایعات بخور آب دورش 10خوبه
نگرانی نداره
من هفته 32اب دورش 10بود الان شده 6کمه تا میتونی آب بخور

چیا خوردی فدات چون وزنش خوبه هفته بالاتر زده حیلی خوبه

فقط هفته رو زیاد گفته مشگل نداره ؟من به حساب انتی 33هفته 4روزم

عالیع عزیزم

خوبه عزیزم همچیزش

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان یسنا و یزدان مامان یسنا و یزدان ۳ ماهگی