سلام میخواستم ببینم جواب سونو خوبه یانه

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم جنین حالت سفالیک هست
خداروشکر دو سر وقطر سر و همینطور دور شکم و دور ران همه چیز نرمال و خوبه
مایع آمینوتیک هم خوبه
وزنش هم تو صدک ۵۲ که خوبه

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان محمدمهدیار مامان محمدمهدیار ۲ ماهگی