اینم ازمایش من انشالله فردا برم دکتر مشکلی نباشه

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم من طبق گهواره ۲ روز تاخیرم نمیدونم تست بزنم یا زوده؟
اخه اسفند ۲۹ ام پریود شدم فروردین ۲۷ پریود شدم اردیبهشت نمیدونم باید چندم بشم وایسم تا سی ام اگه نشدم بعد تست بزنم؟

تصویر

تبریک میگم

مبارکت باشه دعام کن

سوال های مرتبط