طبیعی 😐😐😐
ب نظرم طبیعی 😁
هردوش هم خوبه هم بده بدن هرکی بایکی فرق داره
خواهرم دوتاسزارین هردوش راضی اصلا اذیت نشد ولی خواهرشوهرم سزارین خیلی اذیت شد طبیعی هم همینطور بعضیا خیلی درددارن اذیت میشن مثه خودم بعضیا اصلا دردندارن عین خیالشون نیس زایمان میکنن
به صدای بدنت گوش بده روحیه تو هم در نظر بگیر من از هیچ نظر امادگی برای طبیعی ندارم و از اول از نظر روحی و توان جسمی حتی به طبیعی فکرم نکردم
صدرصد سزارین
تا ابد سزارین، چون یه چیز از قبل تعیین شده هست و رَوَندش رواز قبل میشه یه تصوری ازش داشت که آدم اماده باشه ولی طبیعی اصلا شرایطش از قبل مشخص شده نیست نمیدونی چه جوری میشه چه اتفاقی میوفته چقدر زمان میبره
اون دردی که همه از سزارین میگن بنظرم می ارزه به همین که نمیدونی چه اتفاقی قراره تو طبیعی بیوفته و زمانش چقدره 🥲
من ترجیحم طبیعیه اونایی که دوسم دارن و مامانم میگن طبیعی بالاخره اونا تجربشو دارن هیچوقتم بد منو نمیخان که 😇
صددرصد سزارین
طبیعی با اپیدورال بدون درد
تا ابد سزارین
اطرافیان هرکسی تجربه هر دو رو داشته به من گفته طبیعی بهتره
پول پول باشه همه میرن سزارین من که پول ندارم هزینه کنم برم سونو خدا کمکمون کنه
سزارین
سزاریننننن و تمام
کسی نمیتونه اینو بهت بگه و راهنماییت کنه
فقط به بدن خود شخص و طرز قرار گرفتن بچه مربوط میشه
دکترم گفت ارثی هم هست
من ۴۰ هفته ام هم کامل شد همه چیز عالی بود ولی دهانه رحمم باز نشد و اجباری سزارین شدم
دختر داییم بااینکه سنش از من خیلی پایین تره در عرض چند ساعت راحت و آسوده طبیعی به دنیا آورد
درنتیجه اول ببین زایمان مامانت و خاله هات و عمه هات چطور بوده بعد ببین وضعیت لگنت چطوره و در آخر هم ببین بچه چطور قرار گرفته
یه خانومی ۷ سانت دهانه رحمش باز شد ولی متأسفانه بچه تو کانال زایمان نیومد و رفت سزارین
اما اگر طبیعی رو تصمیم داری باید قبلش ورزش و پیاده روی و اقدامات زایمان راحت رو انجام بدی
اگر سزارین حتما مراقبت های بعد بارداری رو باید جدی بگیری که گرفتار سردرد و کمر دردو چیزای دیگه نشی
تخم گذاری😁
سزارین تا ابد
بستگی ب روحیاتت داره دنبال بد و خوب نباش قطعا جفتش عوارض داره باید ببینی آمادگی کدومشو داری و میتونی از پسش بر بیای
طبیعی
سزارین راحتره
احتمال زیاد طبیعی بیارم🥰
جفتش بده 😂😂😂 هرکدوم به یه نوعی
فقد سز
هر کدوم درد خودش رو داره
با شرایط خودت تصمیم بگیر ...
من دلم میخواست طبیعی زایمان کنم ولی در آخر سزارین شدم
طبیعی
شرایط تغییر کرده ولی قیمتای ما نه !
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷
هیچکدوم بچه رو تو خودمون نگه میداریم
منم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.