۱۸ پاسخ

دقیقااااا مو به مو انگار شوهر منو گفتی

پلارژین
اسپری بینی
پاراکید

بچه هات چند سال فاصله سنی دارن عزیزم ؟

چقدتاپیکاتو دوسدارم دختر💞پراز انرژی مثبتی

وای این مردا چقد رو مخه این کاراشون😐
انگار زنه مریضشون کرده که انقد گیر میدن😐😐

انگاری ما مریضشون کردیم😅

دکتر سامیار خیلی به قطره بینی معتقده منم همیشه برا سامیار استفاده میکنم موقع مریضیش خوبه

عزیزم آب سیب هم خیلی خوووبه. خیلی خیلی حتما بده بهش
تند تند بده بهش

مهسا کوریران . قطره ی پلارژین نئوتادین

خواهرزاده منم گرفته ویروسه لعنتی
سرخچه هم دراورد خیلی اذیت شد ۶روز

بچه های من تا دست دکتر نخوره بهشون خوب نمیشن

یه شربت آبلیمو عسل درست کن سریع بده بخوردشون .کوریزان خوبه

پلارژین کیدز

چرا مردا اینجورین واقعا🫠شوهر منم همینه بخدا..دخترم یه عطسه کنه ماتم میگیره🤣🤣
انگار تا صبح بالاسر بچه بیدار میمونن😆سختشونه..

مهسا شربت های ستادین دی یا ستادین دی سی خیلی خوبن،از داروخانه بپرس که در سن آراز اشکالی نداره بهش بدی

سیتریزین با اسپری با پاراکید خوبه
من همیشه اینارو میدم

کوریزان. پلارژین

پلارژین هم بگیر مهسا جون

سوال های مرتبط