۱ پاسخ

منم قند ندارم ولی کلا خیلی رعایت میکنم واسه اضافه وزن و اینا
قد مصنوعی رو تقریبا حذف کردم چی بشه دلم بخواد یه بیسکویتی چیزی بخورم
نون هم فقط نون جو و سبوس قند رو کنترل می‌کنه
برنج هم خیلی کم
تقریبا هر روز گرسنه از سر سفره بلند میشم
دیگه خودمو با ماست و شیر و خیار و آجیل و اینا سیر میکنم

سوال های مرتبط