۸ پاسخ

فدات بشم می‌دونم الان چه حالی داره انشالله دخترت زوده زود خوب میشه

انشالا زودی خوب میشه چرا بستری شد

چرا؟
ان شاءالله زودتر خوب میشه

ای جانم چیشده؟

ایشالله زودی خوب میشه برمیگردید خونه

انشالله خوب میشه
دختر بزرگتون چند سالشه

چرا بستری شد؟
وای خیلی سخته
من یه بار پسرم بستری شد فرداییش رضایت شخصی دادم مرخصش کردم
بردم مطب دارو داد خوب شد

وای نینی🥲❤️‍🩹
ایشالا زود زود خوب شی

سوال های مرتبط