میگم مامانا ژله ب دخترم بدم بدنیست اگه خودم درستش کنم

۷ پاسخ

سلام گلم میایی گروه فقط اهوازیهااا خوشحال میشم روبیکاه

سلام گلم میایی گروه فقط اهوازیهااا خوشحال میشم روبیکاه

با شیر قاطی کن بده مقوی هم بشه

من ژله میدم به پسرم

نه خوبه برا وزندهی ولی زیاد نده دلدرد و یبس نشه

ن عزیزم یکم میتونی بدی

نه عزیزم از بعد یک سالگی محدودیت غذایی ندارن فقط چون شکر داره خیلی نباید بهشون بدیم

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان اسراو آیسا مامان اسراو آیسا هفته بیست‌وسوم بارداری