۸ پاسخ

شکم بند ببند من بستم چهل روزگی بچم کامل جم شده‌ بود

برا من که بعد سه ماه مث قبل بارداری شده انگار که اصلا باردار نبودم شکمم دیده نمیشه البته من طبیعی زایمان کردم

تا یکسالگی به خودت سخت نگیر

تازع زاییدیا

اره مگ میشه کوچیک نشه الان ورم داره هرموقع پزشکت اجازه داد شکم بند هم ببند

من ۹ روزه زایمان کردم از روز دوم کمربند هم بستم ولی بازم مونده😔
خدا کنه جمع بشه خیلی بد شدم😔

شکم بند ببند

مال من موند😭

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ایمان مامان ایمان ۴ ماهگی