سلام عزیزم قطره نیستاتین میده دکتر
و اینکه لباس زیرت همش عوض کنی سر سینه رو قبل و بعد شیردهی بشوری ، سر شیشه ها و پستونکش مدام بجوشونی شد عفونی کنی
پسر من برفکش خیلی شدید بود خوب نمیشد یا میزد و دوباره در میاورد
هرچیم رعایت میکردم هیچی اثر نداشت
از آخر دکتر قرص فلوکونازول داد
فکنم برا عفونت زنانه ست
بعد گفت یک پنجم یا یک سوم پودر با یکم آب مخلوط کن بده بچه بخوره
همین یبار انجام دادم کااااامل کامل گم شد خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.