خانمالب بچم برفک زده چه کنم

۳ پاسخ

قطره نیستاتین بده

ببرش دکتر یه ماده اس میگه بریز تو دهنش شش ساات یکبار یک هفته ای خوب میشه

ازکجا فهمیدی چه شکلیه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی