وای دلت خوشه
اکثرا همینن تک فرزندی رو دوست ندارن دلشون میخواد دوباره والد شدن تجربه کن جنسشون جور باشه و چیزای دیگ
اما فقط یه چیز هست که مهمه آیا اون بچه در آینده خوشحاله ازینکه تو تین کشور و شرایط به دنیاش آوردیم؟
به هوای بهتر شدن وضع ام نباش کلا شدنی نیس
اصلا فعلا به بارداری فکر نکنید وضعیت کیت و آزمایشگاه ها داغونه
بنظرم بذار تکلیف جنگ مشخص بشه همین یه بچه رو نمیدونیم چجوری باید جمع کنیم چه برسه به بارداری و بچه دوم
اگر ناخاسته یهو شد قدمش رو چشم ولی من یکی فعلا نمیارم
عزیزم ب حرف اینا گوش نده هرکسی شرایط خاص خودش داره و با توجه ب اون دارن شما رو راهنمایی میکنن
اینکه فقط دلت نی نی میخواد منطقی نیست اون نی نی هم مث همین بچت بزرگ میشه هر چند الانم بچه اولت زیاد بزرگ نیست...
اگه به دل باشه من دلم ۶تا بچه میخواد والا....
دلت نخاد نخاد
وای خدا .اگ اعصاب داری بیار
تابوده سختی و بدبختی بوده اگ اوضاع مالیت اوکی بیارحتما
اعصابت میکشه ؟ مالی اکی هستی ؟ الان یه زایمان کم کمه ۱۰۰ میلیونها غیر خورد و خوراکت که باید خوب باشه سونو اینا . کمکی داری؟ جنگ بشه مشکلی نداری؟
باریکلابه اعصابت
جدا از شرایط باید کمکی داشته باشی و اوضاع مالی عالی باشه من خودم ۳ تا بچه پشت سرهم دارم کمکی ندارم یعنی عصر به بعد انرژی کم میارم باز خداروشکر از لحاظ مالی خوبیم
بچت زیاد اذیت نمیکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.