سلام خانما عدد بتا م بالای ۴۱۰۰۰ هست یعنی چی

۷ پاسخ

یعنی بارداری عزیزم عدد بتا بالاتم واسه هفته ات هست ک بالاسربطی به چندقلویی نداره باید بری دکتر و سونوگرافی

شایددوقلوباشه

بچه ات پسر

اگه هفته ات بالاست عادیه اگه چند روز عقب انداختی شاید دوقلو

احتمالا دوقلو

به احتمال زیاد چندقلو یا دوقلو

یعنی مبارکه فک کنم ساک بارداری تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹 مامان هدیه خدا 🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وهشتم بارداری