بتا تیتر بده گلم
اگه میخای عدد دقیق بتا معلوم شه باید بتا تیتر بدی
بتای معمولی دادی که میگه مثبتی یا منفی بالای 400هم که مثبته
باید ازمایش تیتر بتا بدی عزیزم نگران نباش اونا بتای معمولی هر دوبار ازت گرفتن فقط محدوده شو زدن بیشتر واسه مثبت بودن نبودنه این مدلی که میزنن بالای ۴۰۰ مثلا، برو بگو تیتربتا میخوام تاکید کن
هردو رو باید یه ازمایشگاه میدادی
بالا نرفته یعنی ؟؟
جای معتبر رفتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.