میگم ماساژ رحمی بعد از زایمان برای طبیعیه یا سزارین؟

۹ پاسخ

هر دوتاش انجام میدن

من که سزارین بودم نداشتم

من سزارین بودم دوبار انجام دادن مردم و زندخ شدم

سزارین اونم چ ماساژیییییییی

سزارین و واقعااااا دردش زیاده برا من خیلی بد ماساژ دادن با اینکه بی حس بود ولی جیغ و داد زدم تو اتاق عمل

سزارین فشار میدن

طبیعی بودم برام انجام دادم سزارین انجام نمیدن چون بخیه داره ممکنه آسیب ببینن

سزارین
طبیعی ماساژ ندارع

واس سزارین

سوال های مرتبط