شمام بعد رابطه استرس میگیرین خانما؟

۶ پاسخ

استرس فکنم ولی حال خیلی 🤤😂😂

من خیلی وقته شوهرم سمتم نیومده و منم نرفتم سمتش

من و همسرم نداریم😐انقد که میترسه شبا که میخوابیم میبینم یا گوشته تخته یا پایین تخت میگه میترسم ب شکمت بخورم🥹تحت فشاره ولی جرات نمیکنه ب خاطر بچه بهم نزدیک شه

من حین کار استرس دارم بعدشم تا دوروز همش عذاب وجدان‌ ولی چه میشه کرد😁🔞

آره خیلی هم قبلش هم بعدش🥴

نداشتمو ندارمو نخاهم داشت شوهرم از من بیشتر میترسه میگه فعلا دوریو دوستی🌚😂

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری