منم درد پریودی دارم از دیروز یعنی همش الکیه😢
عزیزم از کی درد پریودی داری؟
منم دردام کاذب بود
با اینکه پسر اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد و دنیا اومد
اما این یکی پسرم دردام شروع نمیشد تا اینکه ۳۹هفته و ۵روز رفتم زایشگاه معاینه تحریکی شدم
فرداش دردای نامنظمی داشتم که دیگه بعداز کلی ورزش و پله و دوش آب گرم نزدیک مغرب دردام منظم شد و ساعت ۱۰شب هم پسرم دنیا اومد
۴۱هفته وقت است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.