۳ پاسخ

منم درد پریودی دارم از دیروز یعنی همش الکیه😢
عزیزم از کی درد پریودی داری؟

منم دردام کاذب بود
با اینکه پسر اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد و دنیا اومد
اما این یکی پسرم دردام شروع نمیشد تا اینکه ۳۹هفته و ۵روز رفتم زایشگاه معاینه تحریکی شدم
فرداش دردای نامنظمی داشتم که دیگه بعداز کلی ورزش و پله و دوش آب گرم نزدیک مغرب دردام منظم شد و ساعت ۱۰شب هم پسرم دنیا اومد

۴۱هفته وقت است

سوال های مرتبط