۳ پاسخ

من گرفتگی لگن دارم خیلی اذیتم امروز هم ی کم ترشحات آبکی داشتم با گرفتگی زیر شکم🥲

اگه دیدی منظم و زیاد شد برو بیمارستان

اره طبیعیه. دردای کاذبن
چیزی نیست

سوال های مرتبط