قطره شیر افزا بخر بخور
حموم آب داغ بکن سینه هاتو ماساژ بده اشکال نداره میسوزه چن وقت زخم میشه خپب میشه سعی کن کل هاله رو بزاری دهنش اذیت نشی قرص شیرافزا بخور سوپ و ابگوشت و چیزای ابکی گرم بخور
موقع شیر خوردن نزار بخوابه پاشو ماساژ بده پشتش بزن گوشاش و ناز کن بزار میک بزنه هر چه قدر هم میک بزنه همونقدر شیرت زیاد میشه یه نفر از بغل با قطره چکون شیر خشک بریزه رو سینه ت که بچه هم میکش قوی بشه همم زردی نگیره هم شیرت زیاد بشه
مقوی بخور حتما به خودت برس شیرافزا از اول بخوری خیلی خوب میشه
برای زخم نوک سینه هم از داروخانه یه پماد بگیر یه بار بزنی حله
عادیه تا س چهار روز کم میاد ولی همون هم سیرش میکنه
باید بری کرم بگیری از داروخانه
راستی عشقم مطمینی بیمارستان اینجا انقدر هزینه زایمان گرفته چطور ۴۵ میلیون شده مگه رایگان نیست 🫠🫠
روز ۳تا۵ تازه شیر میاد الان آغوزه سیرش میکنه
یه کرم هست واسه نوک سینه فوق العادس معجزه میکنه اگه بتونی پیدا کنی
اشکال نداره گلم فعلا بچه ها میخوابن اما شیر خودت بده کمکی بده شده در روز چند با بدوش نزار کم بشه فعلا اولین روزاست کم کم زیاد میشه منم همین کار کردم
شیرخشک بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.