قبلش با قصه و صحبت آمادش کنید
والا من برای چکاپ دو سالگیش ازش آزمایش گرفتیم.با خودم فکر کردم هماهنگ کنم بیان خونه بهتره.برای همین اومدن تو خونه ازش آزمایش گرفتن.طفلک تا چند وقت هر کی آیفونو میزد میگفت اومده منو آمپول بزنه؟🥺 ولی دیگه هیچی نگفت تا چند روز پیش.!!یعنی بعد از یک سال و نیم یه دفعه ازم پرسید مامان چرا اومدن به من آمپول زدن.یعنی کرک و پرم ریخت که یادش بود بعد از اینهمه مدت
سعی کن خودت و شوهرت بگیرین که از پرستارا نترسه
نترس بخاطر سلامتيش مجبورى
نه من خيلى بردم جاش يادش مونده ولى كارى كه كردن رو نه بادش نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.