از سه روزگی تا شش ماهگی دیگ بدش باید اهن بدی
من هنوز آ-د میدم
با آهن و زینک
دکترش مولتی نداد گفت لازم نیست
نه دیگه وقتی مولتی و اهن بدی اد حذف میشه
من دخترم تا دوسالگی دادم مولتی میخورد اشتها نداشت مولتی بهش ندادم
تا شش ماهگی آ د
بعداز شروع شش ماهگی مولتی ویتامبن و اهن
تا۶ماهگی بعدش مولتی ویتامین و آهن داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.