۹ پاسخ

روش ماه رو نوشته من دخترم ۴ماهشه +4رو گرفتم بهش میدم

از کجا گرفتی عزیزم؟

از شروع ۸ ماهگی

ازکجا خریدی

کجا می‌فروشن و قیمتم لطف میکنی

کجا داره از پوره ها

از همون اول

یسریش از +۴
۵ ماهگی دادم

چه خوبه ازکجاگرفتی میشه بگی

سوال های مرتبط

مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی