۷ پاسخ

من گاهی بخیم کش میاد میسوزه
ولی درد نه خیلی

من بالای بخیه هام میسوزه از داخل و بعضی وقتا درد میگیره

من نزدیک ۲ ماه هستم بازم درد دارم

نه برای من کلا ۵ روز بود، بعدش دیگه انگار اصلا هیچی نبود ،تمام شد

سلام خوبین
اهواز سز کردین؟پیش کددم وکتر؟راضی بودید؟

من که درد کمر و بخیه احساس کشیدگی دارم

بله منم دارم و قسمتی از شکمم از پایین هنوز بی حس مونده

سوال های مرتبط

مامان اهورا 💙 مامان اهورا 💙 ۱۵ ماهگی