من گاهی بخیم کش میاد میسوزه
ولی درد نه خیلی
من بالای بخیه هام میسوزه از داخل و بعضی وقتا درد میگیره
من نزدیک ۲ ماه هستم بازم درد دارم
نه برای من کلا ۵ روز بود، بعدش دیگه انگار اصلا هیچی نبود ،تمام شد
سلام خوبین
اهواز سز کردین؟پیش کددم وکتر؟راضی بودید؟
من که درد کمر و بخیه احساس کشیدگی دارم
بله منم دارم و قسمتی از شکمم از پایین هنوز بی حس مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.